27 Ocak 2010 Çarşamba


ekşisözlük'te kewell,ezel,ramiz dayı,behlül ve yönetim arasında geçen diyalog


-kewell: gazetelerde bu yazılanlar ne demek oluyor?

-yönetim: eğer sezon sonu gideceksen, şimdi git...kewell: cümlenizin sonuna 3 nokta koyarak duygusal ortam yaratmaya mı çalışıyosunuz?

-yönetim: alakası yok vallaha.

-ramiz dayı: yeğenim sakin ol.

-kewell: sen de kimsin bıyıklı amıca?

-ramiz dayı: gel oturalım senle şöyle. haldun sen de gel yeğenim. şimdi kardeşş mesele sözleşme uzatmak ya da uzatmamak değil; mesele..

-behlül: öaaağhhh.. ahhhğğhh.

-kewell: bu sarı kim yae? niye sözünü kesiyosun koca adamın terbiyesiz herif!?

-yönetim: behlül o. sinir krizi geçiriyor ama zararsızdır endişelenme.

-ezel: sen de mi soygundaydın kivıl, eğer öyleyse sen de başa döneceksin, senin için de geleceğim.

-kewell: ne soygunu arkadaşım, ne diyosun sen ya?

-ednan: bihter.. benim küçük meleğim.. neler oluyor, neden ağladın sen?

-kewell: bihter kim lan? nasıl bir ortamınız varmış arkadaş sizin?

-nil karaibrahimgil: sayemde tanındın kevıl, gitme yoksa atlarım köprüden.

-kewell: aa nil :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails