7 Şubat 2010 Pazar

hayatta kendini sims karakteri gibi hissetmek





Sims oynayanlar yahut menajer futbol oynayanlar bilirler bir karakter secersiniz ve o karakterin ozellikleri icin elinize bir puan verilir.O puanla karakterinizi sekillendirirsiniz,simste ne kadr urkek-eglence meraklısı-iyi kalpli aynı seklde menajerdeyse de dripling-hırs-teknik vb. ozelliklerini belirlemek size kalmıstır.
Oyundan hareketle bi baska acıdan kendimi degerlendirme istegi dogdu bende.Diyelim ki elimde 100 puan var ve bunu kendime nasıl bolerim die sahiden dusunudum (zamazingolara bayılırım,eee 24 saat var.Harca harca bitmiyor)
İşte hayatımdaki öncüller;


%20


-Ailem konusunda kararsızım,simdi normal sıradan bir gunde bir araya gelmemiz yemeklere bakar sadece.Yoksa herkes odasındadır.Uzun sureli ayrılıklardan sonra dahi bir araya geldigimizde de max. 10 dakika bi özlem giderilir,sonrasında gene herkes rutin rollerine geri doner (genellikle tv karsısına)Ama zor ve kotu gunlerimde herkes sırtını bana geri dondugunde dahi onları yanımda hissederim.


%20


-Dostlarım,10 tane arkadasım olcagına 1 tane dostum olsun taraftarıyım.Haneyti yukseltmenin gunluk sadece "gunaydın-gunaydın"lık ilişkilerin adamı hiçbir zaman olamadım.Dolayısıyla cevrem cok geniş olmamakla birlikte herkesin hayatında olabilecek bir elin parmaklarını asmayacak kadar insan var hayatımda.Bu arada karsı cinsle olan ilişkime de deginmek isterim.Kendileriyle aram muazzam olmasa da iyidir,yalnız bu aralar dikkatimi bir şey çekti,İzmirli kızlarla arkadaslık manasında aram hep iyi olmus keza Ankaralı kızlarla da duygusal anlamda...Suyundan mıdır nedir,bilemedim..


%15



-Sıra geldi bireysel zevklere.Hayatımda bircok şey yer alır ama ilk sırayı müziğe vermek icin cok fazla dusunmeme gerek yoktu.Daha da basite indirgeyeyim hemen,her seyi dinlemem.Cok buyuk agırlıkla yabancı rock muzik.


%12.5


-Muzikten sonra ise sinema gelir,o da gene yabancı(daha cok abd)agırlıklıdır,bu bolume dizileri de katayım.Takip ettigim dizilerse sinemada oldugu gibi yabancı agırlıklıdır.


%12.5



-Spora yer versemem olmazdı herhalde,hayata futbolla gozlerimi actım,basketbolla devam ettim,tenise yoneldim.Spor konusunda idealim her dalı mumkun oldugunca denemek.Kendimi mukemmel bir spor izleyicisi olarak gorurum(izlemedigim dal yoktur diyebiliirm)Yalnız ulkemizdeki saf spor izleyicisinden beni ayıransa bunları gunluk hayata uyarlamam,sadece izlememem olabilir.


%10


-Kitap:Aslında kitabın hayatımdaki yeri azımsancak derecede degil ama bendeki felsefe,yorum begeni ve degerlendirmeler uzerine kitap almamak.Kendi kiabımı kendim kesfedeyim istiyorum,bu da genellikle sukut-U hayala yol acıyor.


%5



-Tiyatro,tiyatronun bu kadar geride kalması ilginc.Bunun en buyuk sebebiyse sinema kadar yaygın ve de ucuz olmaması olabilir.Elimden geldigince gayret ediorum.


%5



-Oyun, pc biraz eskidigi icin hala max 2008in oyunlarını oynayabildigim icin biraz geriden takip ediyor gibi olsam da ediyorum işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails