11 Mart 2010 Perşembe

Hachiko



Dikkat , okuyacagınız makale aşırı duygusal kaçabilir , selpagınızı hali hazırda tutmanızda fayda vardır !

Film bana birkac "ilk"leri yasatmasıyla hafızamda kalacaktır , bir kere agızdan agıza dolasan "bogazım dugumlendi" hissini yasadım sayesinde , sahiden tadını merak ediyordum . Bir diger onemiyse kendimi kesfetmemi sagladı.Evet evet, keşiften bahsediyorum .Anladım ki en zayıf noktam köpeklermiş.Marley & me sonrası kopek sahibi olma istegim belirmişti , bu film sonrası ise kesinlik kazandı .Kendileri "Bucketlist" e liste bası bir giriş yaptılar .




Filme gelince , cast kucumsenecek gibi degildi amma velakin basrolde oyle bir "şey" vardı ki...Onlara deginmeyecegim bile.Leading Actor umuz Japonyada bulunan "Akira" cinsi bi kopektir.Filmde anlatılansa bir kopegin sahibine besledigi en saf hisler ; sadakat , aşk , baglılık ...




Gunumuzde 30-40 yıllık eşler dahi sevdigini yitirdikten sonra yalnızlıga dayanamayıp yeni birilerine kol açarken bizim "hayvan" die aşagıladıgımız bu canlıdan ogrenecegimiz cok ders var .

İzle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails